Re: SoftMenu ASUS P2B-F

Autor: Jacek Obarymski vel dr Blin (jaco_at_infeco.pb.bialystok.pl)
Data: Wed 21 Apr 1999 - 12:33:00 MET DST

On Tue, 20 Apr 1999, Grupy wrote:

> Wlutowałem zworkę (JEN) i mam w biosie tzw. SoftMenu - wiadomo o co chodzi.
> Magistralę moge podkręcać (DZIAŁA !). Jednak mam procesor CELERON 333A (NO
> BOX z Kostaryki) z zablokowanym mnożnikiem.
> Wiem, wiem 21 nózka ale niestety nie działa ....

Stary cos Ci sie pomieszalo. 21 nozke zakleja sie gdy mamy do czynienia z
plyta, ktora sama rozpoznaje czestotliwosc magistrali i np dla celerona
ustawia 66 Mhz. Skoro u Ciebie chodzi bez tego to po co chcesz to
zaklejac.
Mnoznika i tak nie ruszysz, a juz na pewno nie przez zaklejanie pinu 21

Pozdrawiam
J. O.