Re: Popsulem BISO

Autor: J_at_chu
Data: Wed 21 Apr 1999 - 10:53:20 MET DST

Witek wrote:

> Witam
>
> Robilem upgrade biosu i w czasie tego procesu powiesil mi sie komp.
> Plyta teraz niechce startowac.
> Ludzie zo mam zrobic.
>
> Plyta jest firmy (chyba) Flag Point na chip-secie intel 430TX
> jest to "RoadRunner TX Lite 512K"
>
> Na biosie napisane jest
> IAWARD 1997
> PCI/PnP 586
> 119495781
> kostka biosu to 28F001
>
> Pomocy
> Witek

        Bagatela. Musisz wyrwac koste biosu z plyty (postaraj sie to zrobic
delikatnie zebys nie naruszyl innych flakow). Potem idz do kolesia z
programatorem epromow. Musisz miec jeszcze tylko ten biosik. Oryginalny
(z drugiej takiej samej plyty) - bo ten twoj upgrade jest chyba do dupy.
Aha, po zaprogramowaniu - nie zapomnij wlozyc kostki z powrotem 8-)
inaczej nie dziala !
        Generalnie z upragem biosu - ostroznie. I tylko plyty sprawdzonych
producentow. Ja regularnie upgraduje plyty FIC-a i wszycho OK.
        Dobrym rozwiazaniem jest tez kupno nowej plyty...

Bye
Jacek