Re: SB Live - spowolnienie komputera

Autor: J_at_chu
Data: Wed 21 Apr 1999 - 10:39:57 MET DST

bh wrote:

> Po wymianie SB 16 na Live! zauwazylem spowolnienie komputera.
> Programy testujące wykazują spadek wydajności o jakieś 5-10%.
> Mam k6-2 300 Mhz, płyta FIC 503+, Banshee, WIN98.
> Czy to normalne dla tej karty?

Hi
Mam Live, FIC 2013, Creative Graphics Blaster TNT, K6-2 350 (overclocked
na 380) i windoze98
Hula jak zloto. Zadnych spowolnien (robilem wszelakie benczmarki).
Mialem na poczatku problemy z zainstalowaniem. Cos sie te kartki
Creative gryzly. Ale zrobilem tak :
- Live wpieprzylem do innego slotu pci (nie pierwszego - na tym wydawal
jakies piski i ogolnie syf)
- zrobilem upgrade biosu (to koniecznie !)
- pokombinuj cos z DMA

Aha - tylko nie wiem (nie robilem z tym jeszcze jakis karkolomnych
harcow) jak uzyskac cyfre z cd. Mam sprzet ktory ma wyjscia cyfrowe
(asus 40max) ale w ustawieniach multimediow cyfra jest nieaktywa. Moze
jest jakis myk ?

Generalnie Live rules !

Bye
Jacek