Re: Potężna siła głosu w win98

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Tue 20 Apr 1999 - 15:27:35 MET DST

Daniellek napisał(a) w wiadomości: ...
>Dnia Sat, 17 Apr 1999 17:47:40 +0200, Przemo M <madon_at_magic.ic.com.pl>
>wystukał(a):
>To taki najbardziej rzucjący się w oczy bug G98 :)
Ściśle rzecz biorąc, to pluskwa w polskiej podróbce. Objawia się zbytnim
spolszczeniem, np. tu w rejestrze są dwa wpisy "System tray" i "Zasobnik
systemowy". Kto korzysta np. z TextPada, ten wie, że jest też
"klawiatura Windows 98" - spolszczone nazwy klawiszy w sterowniku
klawiatury.
Podobna heca była już w Windows for Workgroups 3.11 PL. Windowsowy Setup
robił dziwaczne wpisy do system.ini, np. myszy=..., ekranu=..., zamiast
poprawnych mouse=..., display=... Setup dosowy chodził OK.
Mnie znacznie bardziej denerwowało "Zamyknij przy zakończeniu" we
właściwościach programu, bo oglądałem to codziennie po wiele razy, więc
to wyrżnąłem jako pierwsze, na koniec zostawiając "Przegotowanie
indeksu".

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Klikanie: "Myślenie inaczej"