Re: 300 m Lan

Autor: Rexx (rexx_at_polbox.com)
Data: Wed 21 Apr 1999 - 00:08:25 MET DST

>PIORUN!
>Widziałem skutki u znajomych - z 11 komputerów tylkow 1 przeżyła płyta
>główna.
>Jeżeli jednak użyjesz 3COM Office Connect( 8port za <300zł, zabezpieczony
>przeciwpiorunowo) to możesz zaryzykować

Skad wiesz ze 3COM Office Connect 8TP jest zabezpieczony przeciwpiorunowo??
Otwierales i sprawdziles czy tylko domniemasz?? A moze przezyles takie
"piorunujace" zdarzenie z takim 3COM'em?? Pytam sie, bo aktualnie rozbudowa
naszej sieci zostala skutecznie zastopowana wlasnie barierami "atmosferycznymi"
(tzn. by rozbudowac sie dalej na bloki to konieczna jest ok.50m przewieszka na
wysokosci 11 pietra) a z hubami 3COM to problemu nie bedzie bo akurat ten
przeznaczony na przewieszke to 3COM Office Connect 8TPC. Puscilibysmy wlasnie z
jego pomoca BNC'ke, ale szczerze mowiac to sie "cykamy" tych wszedobylskich
wyladowan.

--
      Pozdrowienia dla wszystkich.