Re: Viprer 550 8 Mb ram. Czy warto?

Autor: Mafioz (mafioz_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 20 Apr 1999 - 11:28:05 MET DST

Sam nie czytuję PC Game, ale wyników pewnie nie wzięli z nieba.
Nawet jeżeli wyniki były by zbliżone do wersji karty z 16 Mb, to chyba
lepiej zaczekać na wyjście V3 i TNT2 (już lada dzień), ceny spadną i wtedy
kupię pełną wersję. Znając życie to nowe gierki będą potrzebowały duuużo
pamięci na tekstury. I tak nie ma w tej chwili w co grać.

Ps. podejrzewałem, że gierki będą chodziły tak samo w 16 bitowym kolorze
różnice będą jedynie w kolorze 32 bitowym.

--
Michał Kuczera
mafioz_at_friko.onet.pl