Re: nagrywarka z cd-text

Autor: kaizen (skasuj.kaizen_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 20 Apr 1999 - 09:52:10 MET DST

moa wrote:

> toc,
>
> które z popularnych nagrywarek obsługują cd-text? bo właśnie zanabyłem
> odtwarzacz czytający takie wynalazki i chętnie bym poexperymentował.

Jeszcze tego nie sprawidziłem, ale chyba na każdej da się :)
Wprawdzie jest to patent SONY, ale zdaje się że nero to obchodzi
(ostatnio instalowałem sporo softu do nagrywarki więc może to coś
innego, ale...)
W Nero przy wyborze napędu mam virtualny cdr - i on obsługuje cd-text :)
Robisz image z cd-text i nagrywasz płytę z niego (na nagrywarce która
nie obsługuje cd-textu). Jeszcze nie wypróbowałem bo mam za mało miejsca
na dysku, ale powinno działać.

Ps. Czy ktoś wie czy to sam Nero, czy coś innego zakłada wirtualną
nagrywarkę?

Pozdrawiam,

--
      Kaizen