Re: Chlodzenie Celera @450

Autor: Rexx (rexx_at_polbox.com)
Data: Tue 20 Apr 1999 - 00:48:57 MET DST

>Cze !
>Kupilem nowy duzy wiatrak do obudowy, aby zapewnic lepsze chlodzenie...
>mam teraz dylemat jak nastawic ten wiatrak ?
>tak zeby nawiewal chlodne powietrze,czy lepiej tak zeb je zasysal i
>odprowadzal ?
>Gdzie go najlepiej zamontowac ?

To zalezy w ktora strone wieje Tobie wiatrak od zasilacza. Jezeli zasilacz
nawiewa powietrze do srodka obudowy to ten nowy zamontuj tak, by powietrze z
obudowy wyrzucal na zewnatrz i vice versa. A zamontuj go najlepiej u dolu
obudowy, tam gdzie zazwyczaj montuje sie szyny plastikowe do mocowania dlugich
kart. Zreszta powinien tam byc specjalnie wyprofilowany otwor (wielkosci jablka)
do montarzu wlasnie dodatkowego wiatraka. U mnie taki wentylator dobrze sie
sprawdza. Mam zapchane wnetrze kompa na tyle, ze kazda szparka wylatuje cieple
powietrze... wiec nie zaluje zakupu. ;))) No i poprawia sie cyrkulacja powietrza
wewnatrz obudowy.

--
      Pozdrowienia dla wszystkich.