pytanko o asusa 3400 tnt tv

Autor: KriS (kris_at_asco.com.pl)
Data: Tue 20 Apr 1999 - 00:11:40 MET DST

Mam mala prosbe: (dla posiadaczy Asus 3400 RivaTNT tv 16MB SDRAM)
Moze mi ktos podeslac na maila co pisze bios karty graf przy starcie systemu
?Chodzi o pierwsza informacje jaka pojawia sie na ulame sekundy przy starcie
kompa.
Mam w/w karte i u mnie jest napisane:
ASUS AGP-V3400 TNT BIOS 2.04.17
Copyright....... NVIDIA
16.0 MB SDRAM

To co mnie interesuje to czy jest napisane V3400 TNT czy V3400 TNT/TV
Problem polega na tym ze jak zrobilem sobie upgrade biosu i zainstalowalem
sterowniki detonator to stracielm ustawienia TV. Jako, ze wpadla mi w rece
kamera z SVHS'e chcialem sie pobawic a tu brak zakladki - zainstalowalem
oryginalne sterowniki (na detonatorach live3400 mowil ze na ma
zainstalowanej Asus 3400TNT/TV a jest wymagana przez ten program) .
Zainstalowalem ale teraz znow - nawet na oryginalnych nie ma ustawien
V:(( kiedys byly, przed updatem biosu chyba.
Updatte robilem programem pod win95/98 dla kart Asus v3400 i 3400 TV. Wydaje
mi sie, ze ten update jakos nie zadzialal zbyt dobrze i zrobil mi z mojego
asus tv zwyklego bez tv :(((
A moze podesli mi ktos oryginalny bios z karty asus tv ? nie pamietam
dokladnie ale mialm chyba 1.02.cos tam :(( nie pamietam dokladnie.

KriS