Re: problem z 3Com Enthrlink III 3c509

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Mon 19 Apr 1999 - 23:33:04 MET DST

>Uruchom dosowski programik 3c5x9cfg.exe i ustaw parametry
>karty np. włącz lub wyłącz Plug&Play, przerwania itp.
>Windows przydziela zasoby nie sprawdzając w jakim trybie
>jest karta P&P czy nie.

Powitanko!

1. Sciagnac najnowsze sterowniki.
2. Uruchomic (nie pamietam na ktorej dyskietce) pnpdisabl.bat (czy cos
takiego) - wylaczy pnp
3. W Menedzeze urzadzen usunac karte.
4. Wylaczyc maszyne i wyjac karte
5. Wlaczyc kompa i uruchomic preinst z dyskietek ze sterownikami. Musisz
miec jedno wolne przerwanie.
6. Wylaczyc kompa, wlozyc karte, po starcie powinien rozpoznac i poprosic o
dyskietki ze sterownikami. Pamietaj, aby instalowac ja jako karte ISA mode,
inaczej moze nie pojsc.

Taki sposob podaje 3Com i u mnie pomogl zarowno 3c509b jaki karcie z serii
XL, plyty odpowiednio P2B i BH6.
Mam nadzieje ze niczego nie przeoczylem, a gdyby, to dokladny opis masz na
ostatniej dyskietce ze sterownikami.

Pozdrawianko!
Arkadiusz Soroka
Instytut Procesow Informacyjnych Torun