Re: yamaha nie chce nagrywac x4

Autor: ZED (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 19 Apr 1999 - 10:32:58 MET DST

Hej!

> zauwazylem, ze problem znika gdy zrobie image plyty na dysku - wtedy bez
> problemow nagrywa x4, natomiast gdy chce kopiowac z kompaktu to sie
wyklada
> przy x4

Widocznie cd nie nadaza :-)
Na niektorych plytkach powinno chodzic, ale z innymi mozesz miec problemy.
Wystarczy, ze sa 'odpowiednio' brudne, lub porysowane. Swoja droga x4, to
nie przelewki. Rob obraz dysku i nie bedziesz mial problemu. A proces jest
dluzszy raptem o kilka minut.
U siebie tez mam taki problem, ale z cd zawierajacymi tracki audio (bo
Toshiba).

--
Pozdrawiam
ZED