co to za klawiatura?

Autor: Andrzej D (and_at_bellatrix.com.pl)
Data: Mon 19 Apr 1999 - 14:53:22 MET DST

Trafila w moje rece prawie za darmo dziwna, zupelnie nie uzywana
klawiatura. Wedlug informacji jest to klawiatura standardowa. Jednak lewy
SHIFT dokonuje w edytorach zaznaczen tekstu, prawy SHIFT daje S, a ENTER
uzywane w edytorach tekstu przerzuca mnie na miejsce u dolu ekranu gdzie
bylem kursorem ostatnio. Czy z klawiatura cos jest nie tak, czy tez
klawiatura jest OK ale jest to tylko klawiatura starego typu. Klawiatura
nazywa sie Unikey i wedlug tego co pisze na niej zostala wyprodukowana w
roku 1996...