Re: cdrom scsi

Autor: Virgil (vigilant_at_friko4.onet.pl)
Data: Mon 19 Apr 1999 - 11:43:08 MET DST

Grzegorz Kurosad wrote:

> Zrzucic obraz plyty do obrazu (image) mozna tylko przy uzyciu nagrywarki.

Jakos mi sie wierzyc nie chce. Mialem kilka cd-romow (ide i scsi)
i jakos bez problemu zrzucaly obraz plyty.

> CD-ROM nawet scsi nie potrafi odczytywac danych technicznych sciezki (np.
> polozenia konkretnego pliku w sektorze.

Tu nastapilo jakies pomieszanie pojec.

> Mozliwe jest natomiast kopiowanie
> plyty "w locie" przy uzyciu nagrywarki i cdrom typu scsi oraz dobrego
> kontrolera scsi /bus master.

Owszem, mozliwe, ale niekoniecznie trzeba kontrolera bus master.
Osobiscie sprawdzalem na kontrolerze pio, przy zapisie 4x, na
roznych sprzetach i dziala bez zarzutu.

Virgil...