Obudowa ATX, ktora sie potrafi wlaczyc

Autor: Witold Romaniak (witoldr_at_kki.net.pl)
Data: Sun 18 Apr 1999 - 21:54:59 MET DST

Hej,

Stawiam serwer Netware na PII i w zwiazku z tym musze kupic obudowe ATX.
Jednak zalezy mi na tym, by obudowa po odlaczeniu i ponownym przywrocenia
zasilania umiala sie "podniesc".

Konkretnie bedzie mi to potrzebne w przyszlosci, kiedy czasem pracy serwera
bedzie sterowal UPS. Slyszalem, ze wiekszosc obudow ATX gdy im sie np.
wyjmie wtyczke z gniazdka i potem wlozy z powrotem to same nie chca
wystartowac.

Czy jest jakis model/marka obudow ktore nie maja tej cechy? O co pytac
sprzedawce?
Moze sa jakies przelaczniki w obudowie ATX, ktore okreslaja, czy obudowa ma
sama wstawac, czy dopiero po pstryknieciu w przycisk ?

Pozdrowienia,
WR