Re: Ultra ATA/66

Autor: Zoltar (zoltar_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 18 Apr 1999 - 00:47:26 MET DST

>oraz Caviar i pewnie nie tylko

Jak widac mialem stare informacje ;-)

>Seagate mozesz sobie kupic o ile nie chcesz krecic proca
>po prostu sprawdzone a jak sie komus udalo to niech sie pochwali
>ale fakt faktem ze nie wszystkie padly ale 4 na 10 to duzo .

Ja mialem 3 seagate'y, teraz zostaly mi dwa.
Po kolei
Mam c333_at_416
1. 1.3 -chociaz byl to juz "dziadek" i byl uszkodzony, przez przypadek
      porwalem tasme na dysku i troche mi sie rozhermetyzowal, wyszlo
      416 kb uszkodzonych sektorow, po tym wypadku pracowal bez zazutu
      przez 2 lata w tym jeszcze do niedawna na kreconym Celeronie.
      Nie zapsul sie, tylko go sprzedalem.
2. 2.1 - dziala.
3. 6,4 - dziala.