Re: DVD i dzwięk AC3

Autor: Tadeusz Przybysz (banita_at_carinthia.com)
Data: Sat 17 Apr 1999 - 06:32:58 MET DST

Potrzebujesz do tego kolego Audio-dekodera czyli jakiegos urzadzenia
 wzmacniacz )
( wieza ) z systemem Dolby Digital ( z tylu wiezy musisz miec IN Digital do
polaczenia z wyjsciem
 na karcie S/PDIF czyli AC-3 )
Do mojego DVD ( creative encore ) byl dolaczany kabel do podlaczenia do
wiezy

Pozdrawiam

Tadeusz

Włodek K <3wlodek_at_srv1.tu.kielce.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
7f8e0r$7nt$1_at_sabat.tu.kielce.pl...
: Mam mały problem.
: Kupiłem niedawno napęd DVD.
: Chciałbym uzyskać dźwięk przestrzenny z komputera w standardzie
: AC3, w którym to nagrane są filmy na DVD.
: Jednak nie wiem co jeszcze trzeba dokupić aby to osiągnąć.
:
: Wszystkich którzy mogą mi pomóc proszą o w miarę konkretną
: odpowiedź.
:
: Wspomnę jeszcze że myślałem kupić amplituner Tachnicsa SA-AX6,
: jednak jest on tylko gotowy do współpracy z dekoderem AC3.
:
: Z góry dziękuję za odpowiedź.
:
: