Re: Tseng + Voodoo II + Panasonic P-50 = El Problemmo :-(

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 23:25:41 MET DST

Dnia Fri, 16 Apr 1999 16:11:07 +0200, "Wagus" <wagus_at_ae.katowice.pl>
napisał/a:

>- czest. pozioma: 30 - 70 kHz,
>- czest. pionowa: 50 - 180 kHz,
>- plamka: 0,27 mm,
>- maksymalne odswiezanie piksela: 86 MHz,
>- maksymalna rozdzielczosc: 1280 x 1024 / 60 Hz.

No to parametry przyzwoite i az dziw, ze sa problemy /ja wlasnie
podejrzewam monitor/

>Masz na mysli, ze monitor pracuje w 90Hz, mimo ze Monster nadaje w 85Hz??

Tak.

>Widzisz, ten moj Jaton tez nie supportuje 85 Hz, a po wlaczeniu w
>PowerStrip'ie "Programmable refresh rates" da sie uzyskac taka
>czestotliwosc.

Hmm.. To, ze OSD monitora pokazuje Ci wowczas 85Hz to moze byc jakas
zmylka - sprawdz na jakims programowym osd /flimmer, osd/ jak to
wyglada. Nie zdziwilbym sie gdyby byly roznice we wskazaniach.

> Moze na tej samej zasadzie jest z Monsterem? - W koncu jego
>RAMDAC pozwala na prace ze 120 Hz, wiec 90 nie stanowi problemu...

Ale to raczej nie to. Karta /czy tam sterowniki/ maja zaszyte wartosci
odswiezania i tylko czasami daje sie ustawic inne niestandardowe.
Moja stara Banshee nie chciala za zadne skarby isc na 80Hz a przeciez
jej ramdac jest 2x mocniejszy od Tsengowego :)

>Dam znac, co udalo mi sie zdzialac. Wczesniej musze zarejestrowac program
>:-), bo inaczej "gubi" ustawienia.

Powodzenia w poszukiwaniach "rejestratora" :))

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl