Re: ASUS P2B - problem

Autor: Adam Hetmański (hetman_a_at_friko7.onet.pl)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 14:24:42 MET DST

Jacek Kasperczyk napisał(a) w wiadomości:
<01be877a$8087dce0$1400a8c2_at_laptop>...
>Mam od paru dni taki problem: komp mi restartuje bez powodu w roznych
>momentach. Najczesciej po samym starcie - odliczy pamiec i reset.
Procek i
>pamiec sprawdzalem. Wszystkie karty wywalilem, wiec to pewnie plyta.

Sprawdź stan połączeń dysków twardych - często się to zdarza,
gdy jest źle włożona wtyczka zasilania albo druty do chodzące do
wtyczki mają duży luz albo.. i to miałem w moim przypadku, luźny we
wtyczce był któryś z bolców i podczas wsadzania wtyczki zasilania
bolec ten przesuwał się i nie było "dobrego" kontaktu.

Hetman