podkrecanie Celerona 300

Autor: abartosz_at_elka.pw.edu.pl
Data: Fri 16 Apr 1999 - 10:42:39 MET DST

Mam taki problem - kupilem miesiac temu celerona 300A + plyte Abit BH6
no i oczywiscie podkrecilem go na 450Mhz, efekt byl dobry, bo miesiac
temu bylo chlodno, ale teraz wiosna idzie, w pokoju mam cieplej (ok 26)
i moj proc na 450 sie czasem kaszani. Sprawdzlem termometrem jak tam
cieplo - to na procu jest 33 ( jak chodzi na 300 ) lub 35 ( jak na 450)
Pytanie jest takie : Co zrobic zeby go ochlodzic? Boje sie ze w lato to
w ogole nie ruszy nawet na 300 !
Jak na razie mam normalny cooler+pasta silikonowa i jeszcze dziury w
zasilaczu powiercilem , zeby lepiej powietrze zciagal ale to wszystko
na nic! Prosze o rade.