Biostar Orion I740 AGP i 85Hz?!

Autor: Sławomir Cichowlas (slawecki_at_use.pl)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 09:38:42 MET DST

Witam wszystkich serdeczenie.
Posiadam karte graficzna Biostara I740 8MB AGP. W/g testow
przeprowadzonych m.in. w Chipie powinna ona pracowac w 1024x768 z
odswiezaniem 85Hz, a ja nie moge z niej wycisnac wiecej niz 75!
Mam sterownik w wersji 3.2, ale bios na karcie 212 ... Gdzies
doczytalem, ze chyba dopiero z wersja 230 (najnowsza to 233) przychodzi
odswiezanie 85Hz.
A teraz pytanie: czym ja updatowac? Mam sciagniety bios ze strony Intela
i stamtad tez proram do flashowania, ale niestety to sie nie udaje -
program twierdzi, ze karta nie jest oryginalnym Intelem i pa!
Na stronie Biostara nie ma nic na ten temat! (chyba, ze juz mi na wzrok
padlo)
Czy ktos rozwiazal u siebie ten problem, albo wie co z tym zrobic?
Bardzo prosze o odpowiedzi na priva.
Dzieki bardzo i pozdrawiam.

--
Sławecki