Re: Odzyskiwanie danych ?!

Autor: cpt. Nemo (none_at_kki.net.pl)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 03:56:34 MET DST

Michał Kawecki napisał(a) w wiadomości: ...

>cpt. Nemo <none_at_kki.net.pl> wrote in message

>Zajrzyj na http://www.dabi.internet.pl/index.htm.

To polskie odzyskiwanie danych to zwykle wymiana elektroniki czy
skanowanie dysku Tiramisu czy podobnym programem, nie spotkalem w
Polsce firmy odzyskujacej dane z dyskow z uszkodzona mechanika czy np.
po spaleniu, znane mi firmy sa tylko w anglii i jakies mgliste sluchy
o Wegrzech ?

--
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl