Re: Wiele kont w Netscape messanger ?

Autor: Bartosz Krzywicki (grubson_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 15 Apr 1999 - 18:35:55 MET DST

Andrzej Filipowicz wrote:

> Mysle ze chodzi o te same mozliwosci co w Outlook Ex.
> Czyli w jednej sesji wiele kont
> Z tego co kiedys probowalem to nie :(
    Wlasnie o to chodzi. Przelaczanie sie pomiedzy profilami jest
uciazliwe, jesli sie ma pare kont. Outlook'a nienawidze, kiedys
probowalem sie przestawic, ale mi nie wyszlo. Kidys outlook sie
zawiesil, i skasowal mi poczte. Potem znalazlem ja w jakims dziwnym
katalogu. Dziekuje bardzo. Ja lubie wiedziec gdzie co mam. A do
netscape'a jestem strasznie przywiazany. Uzywam go juz kilka lat.
    Chyba ze ktos poleci jakis inny klient poczty, najlepiej z obsluga
news'ow.
        Pozdrawiam
                GruBsoN

--