Re: Parę pytań dalszy

Autor: Tomasz Bobula (ykbobula_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 15 Apr 1999 - 14:47:10 MET DST

Tomasz Bobula wrote:

> * C266
> * płyta PC Chip BXcel (66/100MHz)
> * dimy 64 MB (100 MHz)

Zgadza się wszystko jeśli chodzi o procesor. No cóż taka już jego uroda
będzie musiał chodzić na 266.

Zapomniałem jednak dodać że mam kartę graficzną ___i740___ !!! Dopiero po
przeczytaniu parunastu postingów z tej grupy zorientowałem się że coś jest
nie tak z kartą. I to ona dawała jaja. Płyta główna nie jest na chipsetach
Intela więc i740 nie pozwalał w ogóle zainstalować ani w95 ani w98.
Obszedłem to wsadzając inną kartę graficzną na PCI. Zainstalowałem winde
98. Przełożyłem karty. Następnie zainstalowałem sterowniki. Wykrył kartę ALE
w tym momencie to o czym mówiłem uroda i740. Maksymalnie co mogę uzyskać to
640x480x16 kolorów. !!!
W biosie mam ustawione USB support, mam w98 więc powinno być okej ale nie
jest.

Znowu pora na trudne pytania :

1. czy upgrade płyty pozwoli w przyszłości instalować windowsy bez zabawy z
przekładaniem kart ?
2. co zrobić aby karta i740 zadziałała w tej konfiguracji.

Wielkie dzięki za pomoc.

Tomek