Re: Dwa stare dyski i problem

Autor: jaras (jarasgb_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 15 Apr 1999 - 13:57:47 MET DST

Wojciech Stec napisał(a) w wiadomości: <3714776b.0_at_news.vogel.pl>...
>Hi,
>nie wiem czyja to płyta, na jakim chipsecie, czyj bios.
>Możesz w tę płytę próbować włożyć stary sterownik (isowy),
>wyłączyć kanały IDE w biosie, może te ustawienia są w innym miejscu
>biosu (IDE block i prefetch lub nazywają się inaczej ).
>Czy któryś z tych dysków chodzi pojedynczo, a może masz dyski które
>z sobą nie pójdą (niektóre stare tak miały np WD i Seagate)
> wstec

W pierwszym poscie podalem rodzaj plyty i biosu ale przypominam plyta Soltek
SL67B BX Bios Award. W instrukcji od biosu jest ta opcja ktora mi podales
lecz w biosie jej nie ma zeby bylo choc w tym miejscu puste miejsce ale tak
nie jest. Szczegolnie chodzi mi o ten dysk mniejszy (42mb) czyzby moj bios
nie akceptowal malych dyskow? Dyski pdlaczalem pojedynczo takze jakies
kolizje miedzy dyskami mozna wykluczyc.
                    jaras
P.S. Moze ktos ma taka plyte i spotkal sie z takim problemem