Re: STB Velocity 4400 PCI + ACDSee32 = problem

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 15 Apr 1999 - 08:10:43 MET DST

Cześć,

> podczas oglądania obrazków (20 M bmp) programem ACDSee 32
> obrazek się 'sypie' a wszystko to chodzi bardzo wolno
> (niczym kwykła VGA). Gdy przesuwam obrazek (strzałkami)
> całość się rozmazuje, niczym mokra akwarela (sorry za nie fachowe
> określenie, ale nie jestem fachowcem).
> Problem występuje szczególnie na 800x600 24 bity
> gdy zmienam na 16 bits problem wystepuje rzadziej ale
> tez jest to nie do uzytku. Zaznaczam, że pozostałe aplikacje
> w tym gierki są chyba OK.

"Stary" numer z ACDSee. W TnT jest to IMHO kwestia bug'a w sterownikach.
Np. na sterownikach Diamond'a problem jest "prawie" niezauważalny.
Sprawdzałeś Detonator 1.20 czy tylko 1.09?

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."