Re: AMD i jego 3DNow

Autor: ZED (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 15 Apr 1999 - 00:42:56 MET DST

Hej!

Dziwicie mnie ludzie z tymi problemami: na 83MHz sprawdzalem dyski
Quantum 4.3ST, SE oraz WD AC38400 i AC28400 i nie wiem o co
Wam chodzi, ze wszyscy tak chcecie dusic dyski. Q - wiadomo
dobra firma, ale WD nie cieszy sie opinia specjalnie odpornego, a ja
absolutnie zadnych problemow z UDMA nie mam i nie mialem.
Fuksa mam, czy jak?
Podobnie z przetaktowywaniem prockow - jak szedl na napieciu
standardowym, to szedl, jak nie szedl, to mu zwiekszanie napiecia nie
pomagalo.
Dziwne co? Tyle o tym czytam, probowalem juz ladnych kilka razy i zawsze
to samo. Co dziwne - u kumpli tez...

--
Pozdrawiam
ZED