!Poszla partycja - nietypowy problem

Autor: D.O. (infernal_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 14 Apr 1999 - 23:52:41 MET DST

Dzisiaj uruchomilem Norton DD .Otrzymalem znajomy skadinad komunikat
,ze mam blad w tablicy partycji i moze ja zrekonstruowac.W porzadku -
na starym Caviarze sie zdarzalo.
Pozwolilem , nie zrobilem undo file. Skutek jest taki ,ze zniknal
mi 1,2 GB dysk w Extended partition (typ FAT) . Tak strasznie lamerski
problem to to nie jest : probowalem recznie wpisywac w Diskedicie
falszywe informacje do tablicy partycji ,by spowodowac ponowna
rekonstrukcje .NDD rekonstrukcje zrobil ,ale tej partycji nie znalazl
i tak pare razy ,bez skutku.
Teraz pytanie : Przeciez dane na tym obszarze dalej istnieja , jak
wiec moglbym odbudowac ta partycje ,czym to zrobic ?
Wyjsciem bylby tu chyba program pozwalajacy mi zadeklarowac ten
obszar jako partycje ,czy cos takiego istnieje?
Czy ktos moglby mi podac rozwiazanie mojego problemu?
Stracilem kupe waznych danych ,a to wszystko przez pospiech... :(

TIA