rejestr win98 a stan u¶pienia

Autor: Mafioz (mafioz_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 15 Apr 1999 - 22:50:20 MET DST

Mam problem!!!
Już pisałem o tym, ale w ci±ż nie ma odpowiedzi na pytanie.
Przypomnę.
Wystarczy, że poruszę mysz± a komp budzi się ze ¶pi±czki.
A oto pytanie.
Jak wył±czyć mysz w czasie gdy komputer jest w trybie tzw. "stan
oczekiwania" lub "stan u¶pienia" w systemie Windows 98 ?
Wydaje mi się że wystarczy zmienić co¶ w rejestrze wina.
Lecz nie znam na tyle rejestru abym mógł co¶ zmienić.
Sprzęt jaki mam to:
Asus P2b i mysz logitech.
Michał Kuczera
mafioz_at_friko.onet.pl

ps
Za rady w stylu: trzeba wstawić przeł±cznik dla myszki lub odwracać j± "do
góry nogami" - z góry dziękuję, (wierz±c w ich dobre intencje).