Dysk X: używa systemu plików w

Autor: [J.N.] JaNkus (jankus_at_cavern.pl)
Data: Wed 14 Apr 1999 - 15:18:15 MET DST

Witam,
        Mam powazny problem ze swoim sprzetem (plyta Acorb BX,Celeron 300A,
dimm 128mb, 2x1,6gb Caviar, 1x8gb Caviar). Sprawa wyglada tak: mialem
na dysku jakis program antywirusowy - supervb, nie dalo sie go
odinstalowac normalnie, wiec powycinalem mu wszystkie pliki i
odwolania z plikow systemowych, komputer ruszyl ale wszystkie dyski
byly 'w trybie zgodnosci z ms-dos' a na dodatek w panel
sterowania/system/wydajnosc pisze ze 'stronicowanie w trybie zgodnosci
obniza ogolna wydajnosc systemu' , z tego co sie doczytalem chodzi o
jakies nieznane urzadzenie w config.sys lub autoexec.bat - niemozliwe,
bo te pliki usunalem w inne miejsce, nie wiem w zasadzie zupelnie co
jest grane, dyski chodzili normalnie a teraz chodza nienormalnie z
czego jeden siadl zupelnie (1,6 Caviara) - kiedy go wlaczam slychac
jak sie wlacza i wylacza kilka razy, pozniej mala przerwa i od nowa.
Czyli dziala - niestety bios JUZ go nie wykrywa... Moje pytanie brzmi
- co mam zrobic aby przywrocic system do normy ? Co mam zrobic ew. jak
sprawdzic czy ten padniety dysk sie do czegos jeszcze nada ?

Blagam o pomoc, jestem zdesperowany...
btw. jesli to nie bedzie duzym klopotem dolaczcie mojego maila do cc,
thx.

Pozdrawiam.

--
  Jan Namedyński aka JaNkus * jankus_at_cavern.pl * dione.ids.pl/~jan
+-----------[WinAPI-FAQ http://dione.ids.pl/~jan/wfaq/]------------+