Re: celeron 333A - słaby wynik

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 14 Apr 1999 - 14:54:20 MET DST

> Słuchaj, to jest płyta EPOX A-112 na chipie VIA MVP3+ PRO odpowiednik BX -
podobno będzie jeszcze o nim głośno. (w tym dobrym znaczeniu) Słyszałem, że
ten chipset to taka altermatywa dla BX jak Celeron dla PII.
> Ogólnie działa bardzo ładnie.
> Pozdrawiam!

A to sorry, ale nie napisales PRO.
kiedys mialem pentium 200MHz i Lucky Star VP3, a pozniej Shuttle MVP3.
W porownaniu do owczesnych plyt z chipsetami Intela TX to te plyty (VIA)
bily intelowkie na glowe, na dwie glowy nawet !!!
No ale od pol roku mam Celerona 333_at_500 na Abicie BH6 i jestem
zadowolony jak cholera.
Ale bardzo lubie VIA-jowska alternatywe i wiem ze oni czesto robia
o wiele lepsze rzeczy od nadetego Intela.

Co do wynikow w NU:
- rzeczywiscie stary dysk bez UDMA moze duzo obnizyc wyniki
- poza tym NU bym za bardzo nie wierzyl