Re: Co do tych wszystkich wirusów (macro itd) rozpsz

Autor: Beny (beny_at_microsoft.com)
Data: Wed 14 Apr 1999 - 14:20:20 MET DST

Tomasz 'Pilot' Minkiewicz napisał(a) w wiadomości:
<3724c831.8212940_at_news.tpnet.pl>...

>No chyba, że to będzie ten zabijająco śmieszny kawał, co to go Niemcy
>(czy też Anglicy) trzymali jako tajną broń. Nie widzę innego sposobu
>przesłania wirusa w gołym tekście.

Ciągnąc ten temat ale serio, to zagrożeniem będzie tylko dalszy rozwój
oprogramowania typu przegladarki z protokołem http + nowymi
rozszerzeniami oraz programów pocztowych ze zmodyfikowanymi pop3 i
smtp. Przy czym sam rozwój nie jest tak groźny jak dziury i bugi w
tych "inteligentnych" nowych programach :(

--
Pozdrowienia
Beny