Re: TPSA

Autor: apix_at_www.kki.net.pl
Data: Wed 14 Apr 1999 - 11:25:13 MET DST

> From:

> zaliczanie
Lepper
? Albo Zyrinowski z Milosevicem?

urzednicza spolka z
> bylego
 silna grupa z Gliwic tez z uczelni
> [...]

> Otoz, obawiam sie, ze kogokolwiek bys do tego chlewa nie
> wpuscil, to zaraz sadowi sie przy korycie lub przy cycku
> (zaleznie od tego czy mlody warchlak, czy stary wieprz).
>
> I dopoki bezposrednio zainteresowane grupy konsumentow
> nie rozpierdola mutrami gmachu URM-u lub wlasciwego
> ministerstwa, czy w inny sposob nie zamanifestuja swojego
> zdegustowania istniejacym stanem rzeczy, dopoty Twoj
> posel bedzie Cie mial gleboko w dupie, walil panienki
> i golde w Hotelu Poselskim i rozgladal sie gdzieby tu
> zlapac synekurke po skonczeniu kadencji.
>

> Ktora trzeba wymoc na naszych parlamentarnych
wlasnie to trzeba zrobic, a jak to sie robi wiadomo z dzialalnosci
innych grup
lobing przemyslu odpada gdyz takiego w Polsce nie ma ,
pozostaje grupa spoleczenstwa , ktorej zalezy na dostepie do
informacji, niestety grupa ta nie jest liczna i miesci sie w grupie
ludzi o pewnym poziomie wyksztalcenia (10% z ok. 12 milionow)
co daje ~~~1,2 miliona osob z tego przejawia chec zdobywania
nowej wiedzy co 5 osoba, co daje ~~~`240 tys osob w calym kraju,
grupa ta jest na dodatek rozproszona( moze ktos poda liczbe osob
ktore poparly zadania abonamentowych uslug teleinformatycznych
w sprawie bojkotu polaczen w tpsa)
jedyna rada to pisanie listow do rzadu w danym terminie ,
telefonowanie na telefony rzadowe w danym dniu, wysylanie
faksow z zadaniami zmiany sposobu naliczania polaczen do
ministerstwa lacznosci (klania sie automatyzacja modemów),
sa to srodki legalne i dostepne w kazdym demokratycznym
panstwie, wymagaja tylko organizacji dzialan.
protesty typu odmawianie sobie uslug to jak prowadzenie glodowki
w obozie koncetracyjnym , nikogo to nie obchodzi

> Panstwo nie jest zainteresowane zupelna deregulacja, bo czerpie
> z tego tytulu korzysci.
raczej watpie , ze panstwo
raczej konkretni ludzie
> Drugim aspektem tej sprawy jest fakt,
> ze na
> zaawansowanych technologiach (a telekomunikacja do nich nalezy)
> te dupki sie nie znaja i podchodza do tego, jak jez do... (sam
> wiesz
> do czego). Zas trzecim, ze wiekszosc merytorycznych pracownikow
> urzedow panstwowych odpowiedzialnych za lacznosc wywodzi sie -
> no skad? Ano wlasnie z TePSY.
> Taka sytuacja wystepuje w wiekszosci panstw europejskich.

> warunkiem,
>
> To pierwsze, to chyba tylko w Tokio.
u nas tez , placisz za odprowadzenie sciekow , dostawe wody i w
produktach placisz oplate za korzystanie z atmosfery stosowanej
jako smietnisko dla wszelkich wyziewow przemyslowych i
pochodzacych z tak zwanej niskiej emisji.

> Nie mam nic przeciwko drodze Chile (moze poza tym, ze za
> czesto podlaczali czerwonym akumulator do jaj).
czyzby rozsadna obawa ze ci sami moga podlaczyc je do bialych :-
))))), kiedy zmienia sie mocodawcy

> tez
>
> Jesli mamy tak demonopolizowac rynek lacznosci jak Wlosi,
> Hiszpanie,
wprowadzono abonament dla adsl
100 dolarow podlaczenie
33 dolary oplata miesieczna
  warunki techniczne posiada 30%
do 2001 reszta
i sa to decyzje rzadowe
>Austriacy, Szwajcarzy, Francuzi, Brytyjczycy,
> Portugalczycy
>czy Dunczycy, to zdecydowanie wole model inny,
> nawet afrykanski.
>
> Pozdrawiam,
>
> Moi

> Wielkie ciach (aby nie wkurzać modemowców) - Moi chyba jedliśmy
> z jednego garnka.
typowo polskie
zagrycha zblizy zawsze polaka do polaka :)))))))))))))

> Z pozdrowieniami
>
> rhare_at_alpha.net.pl
> rhare_at_polbox.com

                                                                                                apix

--
SKorzyStAj z WiELKiEj PrOmOcji !!! http://www.virgo.com.pl
ZaloZ NajTaNiEj SwOj wlASnY SeRweR, doMenE, sKleP...