Re: Licencje MOLP (wielostanowiskowe)

Autor: Beny (beny_at_microsoft.com)
Data: Wed 14 Apr 1999 - 08:47:28 MET DST

MOLP = Microsoft Open License
Zakup licencji dla wszystkich (nie tylko edukacyjnych) komputerów w
firmie
Ceny średnio 20% niższe
Można kupic nowe lub upgrade licencji
Produkty podzielone są na tzry kategorie : aplikacje, systemy i
serwery.
Za każdą licencję otrzymujemy określoną liczbę jednostek. Jednostki
sumują się tylko w obrębie kategorii.
Najniższy poziom dla _pierwszego_ zakupu to 10 jednostek dla poziomu
molpa A, kolejne zakupy na tym samym poziomie cenowym (molp A, B, C)
to tylko 1 punkt.

Przykladowy zakup:
  3x MS office 97 (3x2=6 jednostek)
  3x Upgrade Advantage (bezplatna instalacja do offica (3x2=6)
6+6 = 12 czyli wystarczy

Poziomy A min 10 jednostek
                B 150
                C 500

--
Pozdrowienia
Beny
<3712FD8B.1FC3728C_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...