Re: Co do tych wszystkich wirusów (macro itd) rozpszestrzeniających się pocztą (vide: Melisa)

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Wed 14 Apr 1999 - 02:18:48 MET DST

Tue, 13 Apr 1999 20:20:29 GMT, rwschod_at_free.polbox.pl (Robin Wschód)
napisał[a]:

>człowieku, pokazuję jak GŁUPIE s± opowiastki inicjatora w±tku,

człowieku! a nie masz wrażenia, że taki list o niczym jak Twój też
jest głupi?

>jak zwykle twoom nie zrozumiał, pomy¶lał, że ja naprawdę mam ochotę
>zajmować się pierdołami po to by co¶ wykazać,
>
>ludziki obudĽcie się, skrzynka oe niczym nie różni się od skrzynki fa,

Różni się. Formatem plików. Ale tu akurat nie o skrzynkę chodzi, tylko
o jej zawarto¶ć.

>je¶li wirusy bazuj± na skrzynce oe to z racji jej popularno¶ci a nie
>wad,

s± tacy, co nazywaj± to zalet±.

>jest ¦MIESZNE jak można na podstawie popularno¶ci skrzynki
>wnioskować o bezpieczeństwie swojego komputera,

A ja my¶lałem, że chodzi o to, że OE czy chcesz, czy nie, interpretuje
HTMLa. Już kiedy¶ pytałem, czy OE wykona skrypt, ale nikt mi nie
odpowiedział. Skoro jednak w tytule jest "macro" to pomy¶lałem, że
tak. A tak się składa, że przed tego typu atakiem FA jest
zabezpieczony stuprocentowo pewnie.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl