Re: AVer Fun TV Lite

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Tue 13 Apr 1999 - 05:09:57 MET DST

Ryszard Kurek napisał(a) w wiadomości:
<7esdoh$hd$1_at_korweta.task.gda.pl>...
>Hej!
>
>Wpadło mi w ręce takie coś i nie mogę ustawić na tym kanałów
>tv kablowej (do wyboru jest tylko AIR i VIDEO - brak CABLE)
>Czy jest to może jakaś okrojona/uboga wersja czy może
>da się to włączyć w jakiś dziwny sposób ?

To zależy, jaki masz tuner (głowicę) na karcie. Jak masz bez kablówki,
to sam już rozumiesz, czemu było tak tanio :-)
Obejrzyj plik AVTV.INI. W sekcji TVInfo powinien być wpis TunerType=....
Ja mam wpisane FI1246 (że niby Philips 1246) i mam Air, Cable i Video.
Możesz sam zmienić wpis (dalej w AVTV.INI jest lista ustawień dla
każdego typu tunera), ale jak tuner nie ma kablówki, to i tak nic nie
zobaczysz.

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Klikanie: "Myślenie inaczej"