Re: Pytanie do fachowcow elektrykow choc nie tylko ???

Autor: Piotr Kowal (piotrek_at_canpol.pl)
Data: Tue 13 Apr 1999 - 19:35:32 MET DST

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk napisał(a) w wiadomości:
<3710fae2.18357188_at_news.tpnet.pl>...

>Jak to się zwie, gdzie tego szukać i najważniejsze po ile?

Pomyliłem się. Nie 3com tylko American Power Conversion.
Nie wiem dokładnie, generalnie ma to słowo "guard" w nazwie.
W jednej z firm w których pracowałem dział IT myślał nad zakupieniem czegoś
takiego. AFAIR jeden egzemplarz kosztował wtedy ok. 100 zł. Podłączało się
do tego kabel sieciowy a toto wkładało się w gniazdo sieciówki. Takie
nieduże pudełko.

Pozdr,
Piotr Kowal
PKPS Computers Warszawa