Monster I + TNT2 ?

Autor: Toomy'eM (tmachals_at_elf.ii.uj.edu.pl)
Data: Tue 13 Apr 1999 - 11:23:28 MET DST

Witam,

  Co byscie powiedzieli na taki trik. Aktualnie mam Monsterka
(jedynke) i S3Trio64V+. Zamierzam podnies swoje kwalifikacje poprzez
zakup czegos na Rivie TNT2 (prawdopodobnie Viper 770). Jednak przeciez
nie wyrzuce kochanego Monsterka. Postanowilem zatem, ze zrobie tak.
Riva bedzie jako glowny akcelerator, zas dodatkowo przepuszcze jej
sygnal przez Monsterka (kabel mam dobry - nie daje zaklucen). I teraz
wszystko co bedzie chcialo dzialac na Rivie - niech sobie chula. A
jakies gierki Glide'owe moga chodzic na Monsterku.
  Co sadzicie na ten temat? Bedzie taka kombinacja dzialac? A moze
ktos juz takie cus probowal (ew. zamiast TNT2 mozna podstawic
"jedynke").

Pozdrawiam,
Toomy

--