Poprawianie zapisu na CD - czy to mozliwe?

Autor: Dobieslaw Wroblewski (wrobldob_at_kki.net.pl)
Data: Tue 13 Apr 1999 - 09:06:50 MET DST

Mam dwie plytki nagrane na kiepskiej nagrywarce z przytepionymi
soczewkami. Plytki czytaja sie bezblednie na nowiuskich napedach,
ze swieza, niezakuzona i niewypalona optyka, ale juz moja polroczna
Toshiba ma duze trudnosci z odczytem.

Podejrzewam (poprawcie, jesli sie myle) ze jest to wynikiem zbyt
slabego wypalenia plytki (wypalarka byla stara i zuzyta) i zbyt malych
roznic pomiedzy zerem a jedynka, powstalych przez zbyt slaby laser.

Material, ktory byl na tych plytkach, posiadam nadal i moge je nagrac
od nowa, ale...

Ale, czy nie istnieje przypadkiem mozliwosc przepalenia plytki od nowa?
Tzn. lecimy po plytce i tam, gdzie jest dziura - wypalamy wieksza.

Z teoretycznego punktu widzenia nie jest to niemozliwe, ale jak to zwykle
bywa w zyciu, praktyka moze byc inna. Nagrywarka moze miec jakies
sprzetowe rozwiazania, ktore by na to nie pozwalaly, itp. itd.

Zatem moje pytanie brzmi: Czy ktos slyszal o jakimkolwiek oprogramowaniu
lub sprzecie, ktory pozwala poprawic wypalenie na plytce (idea j.w.)?

--
Yours D. Wroblewski
( wrobldob_at_kki.net.pl , wrobldob_at_wars.ipipan.waw.pl )