esej

Autor: Krzysiek (kkomi_at_friko7.onet.pl)
Data: Tue 13 Apr 1999 - 00:09:03 MET DST

Czy ktos (bardzo miły) ma troche talentu, żeby mi napisać esej na temat:
"KOMPUTER". Chodzi o garść luznych (albo i skupionych) subiektywnych
przemyśleń we wmiare sensownej formie i bez byków ortograficznych. A
zreszta, byki moga byc, sam sobie je jakos poprawie.
Dla przypomnienia (bez obrazy) przytaczam definicje wymaganej formy :

ESEJ, szkic literacki, rozprawa ujmująca temat w sposób subiektywny,
zespalająca elementy prozy artystycznej, naukowej i publicystycznej.)

Na liczne prace (tak ze dwie strony druku ) oczekuje na priva.
Prosze tez o przekazanie mi pelnych praw autorskich bo musze sie tym
pochwalic w mocno ponadpodstawowej szkole - na ocene oczywiscie !!!
Z gory dziekuje i wyrazam ogromna wdziecznosc.

Krzysiek

--
Krzysiek