Re: ODP: Help: Jak przeniesc Windows 98 na wiekszy dysk?

Autor: Pawel Paluszynski (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Mon 12 Apr 1999 - 23:49:08 MET DST

>A tego wczesniej (w swoich krotkich 3 punktach) nie pisales i fdisk'iem
>nie ustawiasz dysku jako primary tylko aktywna partycje startowa. I
>dlatego napisalem Ci, ze nie uda Ci sie uruchomic Windy - gdyby tylko
>sztywno trzymac sie tych 3 punktow.

Zakladam ze chodzi tylko o przeniesienie Windowsa na wiekszy dysk.
Gdyby tak sie kurczowo trzymac instrukcji to musialbym ja napisac jak dla
malpy.
1. Rozpakuj dysk z folli
2. .....
..
..
..
247. Wlacz komputer i poczekaj na wystartowanie systemu.
248. Kliknij "Start" aby rozpoczac.

Pozdrowienia ;-)
Pawel Paluszynski
pawlak_at_worldcom.gda.pl