Re: Abit BH6.

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Mon 12 Apr 1999 - 17:05:24 MET DST

Jakub Wasielewski napisał(a) w wiadomoœci: ...
>Witajcie!
>
> Moj kolega wlasnie kupil sobie plyte glowna Abit (modelu nie pamietam,
>ale na pewno jest z BX'em, wiec moze BH6??). Jednak nie o model chodzi a o
>to iz kolega nie moze dojsc do ladu z kontrolerem IDE. Pod win98 dysk
>dziala mu z predkoscia 3,4MB! Prawdopodobnie win98 nie moze dogadac sie z
>plyta odnosnie UDMA. Jesli znacie rozwiazanie -- przekazcie mi je a kolega
>bedzie bardzo wdzieczny :)
Nie wiem dlaczego, ale Si na mojej BH6 pokazuje 3 do 4 MB/s. Z WinComandera
jednak odczytuje do nul jakies 600 MB w 52 sekundy, co daje odczyt 11 MB/s.
Zapis mierzony jest rzedu 7,6 MB/s. Wniosek - nie wierz/nie przejmuj sie
takimi benchmarkami. Nieco gorsza wiadomosc to ta, ze BH6 nie dziala z UDMA
z niektorymi dyskami, np. z moim WDC 38400 :-( i nawet na najnowszym BIOS-ie
szybko sie wiesza. Dobrze, ze przynajmniej wydajnosc nie spada bez UDMA.
Pozdrowienia