Re: 2 pytanko

Autor: Aleksander Straczek (straczek_at_czasnaeb.pl)
Data: Mon 12 Apr 1999 - 15:43:42 MET DST

Mirek napisał(a) w wiadomości: ...
>1.Chcę kupić nagrywarkę CDR-CDRW. Lepiej 2x 2x czy 2x 4x
>czy 4x 4x i jakiej firmy najlepiej? za i przeciw (jeśli można)

Kryterium niezawodnosc i mozliwosci:

Jak tylko CDR to polecam
TEAC 55S - 4x - relatywnie tania i raczej niezawodna (oczywiscie SCSI) P.S.
Sa tez szybsze, 56S - 6x, 58S - 8x

Jak CDRW to chyba Yamacha (sa 2x, 4x, wiecej pewnie tez) - najwiecej
mozliwosci, ale bywa awaryjna (najlepiej wykonczyc w ciagu roku i wymienic
poki na gwarancji)

Kryterium cena (choc jak to mowia oszczedny dwa razy traci):
Jak nagrywac okazyjnie tylko backupy to wystarczy Mitsumi 2x na IDE
(najtansza)

Jesli chodzi o szybkosci:
Najlepiej oczywiscie jak najszybsza (najkrocej czeka sie na gotowa plyte) -
choc to przede wszystkim zalezy od potrzeb (ilosci wypalanych plyt).

>2.Czy można za pomocą nagrywarki CDR-CDRW nagrywać płyty DVD
:))) AFAIK bez przerobek nie. Przerobka polegac bedzie pewnie na wymianie na
nagrywarke DVD :)

Pozdrowienia
Alex
mailto: olek_at_proma.pl