Re: Firmowy komputer - dlaczego nie kupowac

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Sun 11 Apr 1999 - 21:50:40 MET DST

Gizmo napisał(a) w wiadomości: <3711a914.13059868_at_news.tpnet.pl>...
|Jestem informatykiem w firmie. Zakupiono 5 komputerów o podanych
|przeze mnie konfiguracjach w znanej firmie komputerowej. Spotkała
mnie
|ciekawa sprawa.
|Oczywiście będąc informatykiem idiotyzmem staje się fakt, że nie mogę
|dostać się do komputrera. Dlaczego firmy sprzedające komputery idą na
|łatwiznę i instalują plomby na obudowie komputera? Ktoś zerwie, to
nie
|chcą gadać o gwarancji!

[ciach]

Taką sprawę trzeba obgadać PRZED zakupem komputera.
Np. w Gdansku jest sklep, w którym standardowo zakleja się obudowę,
ale na wyraźne życzenie klienta, plomby zakładane są na poszczególne
podzespoły.
Ja ich w sumie rozumiem. Panuje u nas np. moda na przetaktowywanie
procesorów. Jaką oni mogą mieć pewność, że ktoś, kto przyniesie
spalonego procka, jest niewinny. Może otworzył kompa, kombinował z
ustawieniami (nie mając o tym zielonego pojęcia, a już za grosz
wyobraźni) i teraz chce wyłudzić od firmy nowego?

To jedna sprawa. Co do bezmyślnego podłączania napędów - myślę, że
często sprzedawcy sami nie zdają sobie sprawy z różnicy. Niechlujstwo
i lenistwo też się zdarza.

+- Krzysztof Czurylo -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+
+- krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com -+
+- remove 'SPAM.' and 'KILLER.' before reply !!! -+