Re: Serwis informatyczny na telefon. Za ile?

Autor: Pawel Niezabitowski (mfniezab_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 12 Apr 1999 - 12:10:57 MET DST

"roman_at_silesia.pik-net.pl" wrote:

> [...]
Zasada taka ze raczej od godziny. Ponadto mozna podpisac
kontrakt servisowy. Ktos placi za to ze przyjedziesz np. raz
na tydzien i zawsze, jak sie cos zwali, nie pobierajac juz
za uslugi softowe kasy. Z hardwarem trzeba byc ostroznym. To
sie oplaca obu stronom.
Autko - kilometry wg Dziennika Ustaw. Jak rower, to kupic
zarejestrowany zlom samochodowy za pare baniek i tylko
krecic licznik.
Pawel Niezabitowski