Re: Cd i HD na jednym pasku.

Autor: Pawel Niezabitowski (mfniezab_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 12 Apr 1999 - 11:47:02 MET DST

Jerzyk wrote:

> Stary po co Ci na 1 pasku CD i HDD - CD bedzie Ci nieznacznie spowalnial
> transfer z HDD. Proponuje:
> na IDE1: Primary master - HDD
> Primary Slave - kieszen
> na IDE2: Secondary master - CD
> Jacek Florczak napisał(a) w wiadomości: <370E811D.4E8C967A_at_abis.lodz.pl>...
Ja mam soniaka 8x ktory nie pojdzia za cholere z Q Fireball
3,2 na jednym pasku. Wiec znam ten bol. W moim przekonaniu
szuflada jako PriSlave to niezbyt dobre rozwiazanie (ozen
Caviara z Seagatem szczegolnie starsze modele, na jednym
pasku - zycze powodzenia)Ja sugerowalbym w tym przypadku
HDD jako PriMaster, a na sec to jak kto woli CD jako
SecSlave i szuflada jako SecMaster, albo na odwrot.
Pawel Niezabitowski