Re: [offtopic] Skrzynka komercyjna ???

Autor: Tomu$ (baton_at_iname.com)
Data: Mon 12 Apr 1999 - 05:48:40 MET DST

Marcin Malinowski napisał(a) w wiadomości:
<77le9i$ibm$1_at_rekin.onet.pl>...
: Cześć! Wiem, że jest to grupka typowo hardware'owa, ale temat,
który
:chcę poruszyć na pewno dotyczy większości z was.
: Podczas moich kilkudniowych doświadczeń z email'em coraz częściej
:zastanawiam się nad założeniem konta komercyjnego. Naprawdę
wkurzające są te
:ciągłe problemy, a to z Polbox'em, a to z Friko! Czy tak jest tylko
:ostatnimi dniami, czy też zawsze? Co o tym sądzicie? Czy warto
założyć
:komercyjną skrzynkę? Czy z komercyjnymi nie ma takiego problemu

Warto!!!
Ja mam na home.net i jest b. szybko i bez problemów....
Zajrzyj na http://www.home.net.pl/ załóz sobie konto za darmo na 2
tygodnie i przekonasz się na własnej skórze... Płacisz 50zł za rok lub
150 wieczne... (netto), masz 20 mega skrzynkę i powiadomienie na
komórkę...
potrzeba czegoś więcej???
pozdrawiam
   Tomu$