Re: Firmowy komputer - dlaczego nie kupowac

Autor: zuko / Shark von Cygnus (zuko_at_anty.spam)
Data: Mon 12 Apr 1999 - 02:58:02 MET DST

On Sun, 11 Apr 1999 17:57:23 GMT, gstask_at_USUN_TO.polbox.com (Gizmo)
wrote:

<ciach>

>Znacie inne chamstwa "renomowanych" firm?

taaaaaa..... przez 3 lata bylem pierwszym dumnym uzytkownikiem komputera
z procesorem intel celeron. w 95 roku jak kupowalm kompa u optimusa (486
dx2 66) to do plyty nie wlozyli mi kaszy. a przez 3 lata mialem
gwarancje i plomby. o tym, ze nie mam kaszy dowiedzialem sie dopiero jak
rozebralem kompa - po 3 latach. dodam jeszcze, ze wczesniej nie moglem
sie o tym dowiedziec, bo na etapie kupowania kompa bylem w tych sprawach
lama.

>P.S. Nie był to Optimus czy Vobis - ich cenników to nawet do ręki nie
>biorę.
czyzby adax?
a ja tam cenniki do reki biore. i chodze do ich sklepow. mam niezly
ubaw, jak jakiemus tatusiowi z gowniarzem wciskaja kity o komputerach.
tylko czasem troche mi tych ludzi szkoda....

   zuko / Shark von Cygnus

e-mail: m_zuq_at_friko7.onet.pl
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq
A VIVA DEPECHE MODE ! ! !