Re: Epson 740 czy HP 880 ?

Autor: Pawel Paluszynski (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Sun 11 Apr 1999 - 21:10:38 MET DST

>Witam,
>chce kupic drukarke, glownie do tekstu ale mam zamiar takze pobawic
>sie fotografia. Po roznych analizach wybor ograniczylem do dwoch
>typow, Epsona Stylus Color 740 i HP DeskJet 880.
Glownie to tekstu to goraco polecam HP, natomiast gdy w gre wchodza wydruki
wysokiej jakosci zdjec to tylko Epson.

>- Czy HP 880 nie okaze sie lepszy przy amatorskich wydrukach
>fotografi, jezeli bede uzywal gorszego papieru a moze i nieorginalnych
>atramentow? Zakladam, ze byc moze bede musial ograniczac koszty takiej
>zabawy.

HP zywe kolory na zwyklym papierze, Epson troche smetne, malo kontrastowe.
IMHO jak ktos chce sie bawic w wydruki fotografi to nie powinien zalowac na
papierze. Papier powlekany wysokiej jakosci kosztule ok 20 zł za 50 szt.
Skoro piszesz, ze glownie bedziesz drukowal teksty a rzadziej zdjecia to
jest to praktycznie zerowy wydatek ktory znaczaco polepszy jakosc wydrukow.
Widzialem wydruki z tej drukarki.

>- Czy musze sie obawiac zatkania glowicy w nowych Epsonach? Nie
>drukuje zbyt duzo, moze sie zdarzyc, ze drukarka bedzie stala
>kilkanascie dni bezczynnie.

Bez przesady :-))))))
Gdy odstawisz ja na kilka miesiecy to mozesz miec problemy, ale jak nic nie
wydrukujesz przez kilka tygodni to nic jej sie nie stanie.

Pozdrawiam
Pawel Paluszynski
pawlak_at_worldcom.gda.pl