Creative Ensoniq Audio PC

Autor: Piotr Wojcicki (pwl_at_lodz.pdi.net)
Data: Sun 11 Apr 1999 - 16:42:56 MET DST

Czy ktos z posiadaczy tej karty moglby mi pomoc w moim praoblemie ?
Mianowicie mam problem z nagrywaniem czegokolwiek.
W pomocy jest napisane, ze powinna byc zaznaczona opcja :
Microfone BIAS
Ale u mnie nie ma takiej opcji ( chodzi mi o
Panel sterowania -> System ->MenedĹźer urzÂądzen -> Kontrolery dzwieku... ->
Creative Ensoniq Audio PC - > Settings.

Uzywam win98.

   Dracon, Master LoreKeeper from Brotherhood of the Sith
   At last we will reveal ourselves to the Jedi
   Al last we will have revenge