Szukam dobry FAQ do konfiguracji Voodoo

Autor: Jaroslaw Malina (jmalina_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 11 Apr 1999 - 10:32:24 MET DST

Jak w temacie. Moze ktos moze mi cos zarekomendowac.

Mam jeszcze problem. Przy Q2 i Test Drive 4 voodoo nie dziala, inne gry
chyba nie byly testowane choc pamientam ze jakas pod d3d chodzila z
akceleracja. Na ekranie widac tylko szare tlo. Instalowane byly nowe
sterowniki. Wiecej szczegolow nie znam. Czy ktos na podstawie powyzszego
morza informacji moglby wysunac jakas wstepna diagnoze?

Dzieki...

         -----=== JArek Malina ===------